اینستاگرام, تولید محتوا

طرح کاور رایگان اینستاگرام از کجا پیدا کنم؟

خیلی ها دوست دارند پیج اینستاگرام آن ها متفاوت از دیگران باشد و به دنبال طرح هایی هستند که متمایز باشند به این طرح ها کاور اینستاگرام گفته می شود. پیدا کردن کاورهای اینستاگرام کار آسانی است به شرط آنکه بدانید از کجا پیدا کنید. در پست می خواهیم به شما بگوییم چطور کاور رایگان اینستاگرام پیدا کنید.

 

سایت های زیادی در این زمینه هستند که فعالیت دارند و کاورهای مختلفی قرار می دهند اما یکی از بهترین سایت ها برای این کار استفاده از سایت www.freepik.com می باشد.

 

دقت کنید شما به یکی از نرم افزارها نظیر فتوشاپ با ایلاستریتور مسلط باشید تا بتوانید فایل های دانلود شده را باز کنید و تغییر دهید.

 


چطور بدون استفاده از فتوشاپ پست و استوری بسازم؟


 

ممکن است سایت فیلتر باشد پس قبل از باز کردن سایت فیلتر شکن را روشن کنید و بعد از آن کافی است وارد این سایت شوید و در قسمت جستجو کسب و کار خود را به انگلیسی وارد کنید.

 

جستجو-freepik

 

برای مثال می خواهیم برای کسب و کار فست فود کاور رایگان اینستاگرام تهیه کنیم ، پس در قسمت جستجو می نویسیم fast food instagram و روی گزینه ی جستجو می زنیم و صبر می کنیم طرح های کاور برای ما باز شود.

 

طرح کاور

 

همانطور که مشاهده می کنید طرح های زیادی برای شما باز خواهد کرد و شما می توانید بنا بر نیاز خود یکی از این طرح ها را دانلود کنید. دقت داشته باشید فایل های دانلود شده با فرمت zip هستند و باید آن ها را از حالت zip خارج کنید.( با استفاده از برنامه winrar می توانید از حالت فشرده خارج کنید )

 

 

ما در کمک یار بخشی تحت عنوان کاور اینستاگرام داریم که می توانید به صورت رایگان دانلود نمایید. اگر به دنبال این هستید که برای کسب و کار خودتان یک کاور اینستاگرام داشته باشید و نیازی به فتوشاپ و نرم افزار های دیگر نباشد پیشنهاد ما استفاده از ابزار هوشمند کمک یار است.

 

در ابزار هوشمند کمک یار بدون تسلط به هیچ نرم افزاری می توانید کاور مخصوص به کسب و کار خود را داشته باشید و پست و استوری خودتان را به صورت آنلاین بسازید و با یک کلیک در شبکه های اجتماعی منتشر کنید. این سرویس برای اولین بار است که برای کسب و کارهای ایرانی راه اندازی شده است.

 

اگر مایل هستید می توانید 3 روز به صورت رایگان از این قابلیت استفاده کنید. برای تست روی متن زیر بزنید.

 

تست 3 روزه رایگان
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *