اینستاگرام, تولید محتوا

نکاتی قبل و بعد از انتشار پست که باید بدانید

شاید به نظر شما یکسری از کارها باعث جذب بیشتر و اعتماد فالوورها شود اما با تجربه ای که ما در این حوزه کسب کرده ایم می خواهیم بگوییم چه بایدها و نبایدهایی وجود دارد که اگر رعایت کنید باعث رشد سریع شما خواهد شد.

 

 

استفاده از تگ location

حتما دیده اید که خیلی از افراد یا یا کسب و کارها در بالای پست های اینستاگرام خود از location یا آدرس استفاده می کنند. با تجربه ای که در 4 سال اخیر داشته ام ، اگر از این امکان هنگام پست گذاشتن استفاده کنید پست شما بازخود بیشتری خواهد داشت و در اکسپلور بهتر دیده می شود.

تگ location به کاربران شما می گوید که شما دقیقا کجا هستید و از کدام نقطه دارید پست خود را منتشر می کنید. حالا شما هر کجا هستید این قسمت را تکمیل کنید.

 

استفاده از تگ location

 


ارسال پشت سر هم استوری

خیلی ها گمان می کنند اگر 7 استوری داشته باشند باید این 7 استوری را پشت سر هم قرار دهند. اگر 7 استوری می خواهید منتشر کنید بنا بر کسب و کارتان می توانید از صبح تا شب این 7 استوری را در زمان های مشخص استوری کنید.با استفاده از آموزش در 60 ثانیه آنالیز اینستاگرام را یاد بگیر شما می توانید بهترین زمان پست و استوری خودتان را بدست آورید.

 

سعی کنید از صبح تا شب این کار را انجام دهید تا همیشه در دید کاربران خود باشید. مثلا 8 صبح ، 10 صبح ، 1 ظهر ، 5 بعد از ظهر ، 7 شب ، 9 شب ، 11 شب . اگر به این صورت باشد در طول شبانه روز جلوی چشم کاربران خود هستید.

 


جواب دادن به کامنت ها

یکی از کارهایی که با دقت باید انجام دهید این است که جواب کامنت ها را با حوصله بدهید . این کار نرخ تعامل کاربران را بسیار افزایش می دهد. نرخ تعامل یعنی میزان ماندگاری کاربر در پیج شما و ارتباطی که کاربر با پیج شما برقرار می کنه.

 

حالا راه هایی هم برای افزایش کامنت هست که می تونه تا 4 برابر کامنت های شما را افزایش دهد. می توانید این راه ها را در مقاله ی با این 3 روش ساده کامنت های خود را حداقل 4 برابر کنید بخوانید.

 


ارسال پست های قومی ، ملیتی ، تیمی و نژاد پرستی ممنوع

لطفا سعی کنید تا جایی که امکان دارد از قرار دادن پست هایی که به هر قوم ، ملیتی ، تیم فوتبال و هر چیز دیگری توهین می کند بپرهیزید. این کار باعث می شود درصد بالایی از کاربران خود را از دست بدهید. به چه دلیل؟ به دلیل اینکه شما فقط از شهر و قوم خود طرفداری کرده اید.

 

پست های بی طرف بگذارید. اگر دقت کنید یکی از مواردی که پیج های بزرگ رعایت می کنند این است که خودشان را از این موارد و حاشیه ها دور نگه می دارند و فقط روی موضوع پیج خودشان تمرکز می کنند. چرا باید یک آژانس مسافرتی از تیم محبوب فوتبال شهر خود طرفداری کند؟

 

خیلی راحت شما را آنفالو می کنند چون با نظر شما موافق نیستند و درصد بالایی از مشتریان را از دست خواهید داد. بعضی از پیج ها ممکن است در مورد حاشیه بازیگران و افراد مختلف فعالیت کنند. روی صحبتمان با این پیج ها نیست.

 

 

نکاتی قبل و بعد از انتشار پست که باید بدانید از سری مقالات از کجا شروع کنم می باشد و به پایان رسید . شما میتوانید مطلب بعدی ( آموزش بدست آوردن 1000 فالوور اول ) را بخوانید.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *